به امید دیدار
شاید نشود به گذشته برگشت و یک آغاز زیبا ساخت ولی می شود آغاز کرد و پایانی زیبا ساخت.

پنج شنبه 26 مرداد 1391
ن : zfbkt

به امید دیدار

نميدونم از آخرين آپم چقدر ميگذره.و همينطور نميدونم بعد از چند وقت دوباره آپ ميكنم.شايد چند ماه...شايد چند سال...نميدونم.اومدم بگم كه من لحظات خيلي خوبي رو با شما دوستاي اينترنتي ام گذروندم و بر خلاف همه كه ميگن نميشه به اينترنت اعتماد كرد من به شما و به اينترنت اعتماد كردم.و از اعتمادم پشيمون هم نيستم.ولي من دارم ميرم.زندگي من اصلا اوضاع خوبي نداره و من مجبورم كارايي رو كه نميخوام انجام بدم.من توي شباي قدر براي همتون دعا كردم و هميشه به يادتون بودم و هستم.شما هم برام دعا كنين تا توي اآزموني كه دارم موفق بشم.

هميشه به يادتون هستم.به يادم باشين



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من عاشقشم....نه.... و آدرس zf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.